Misja i wizja

Misja i wizja

Misja Przedszkola

Przedszkole w Kłodawie jest placówką bazującą na ponad trzydziestoletnim doświadczeniu. Najważniejszym celem jest dobro i bezpieczeństwo wszechstronnego rozwoju każdego z dzieci. Do osiągnięcia tego celu podejmowane są następujące działania:

  • stworzenie koncepcji pracy ukierunkowanej na rozwój dziecka
  • ukierunkowanie systemu umożliwiającego poznawanie i szanowanie przyrody, kultury i środowiska
  • organizowanie procesu uczenia się i zabawy - komputer
  • zintegrowanie w procesie wychowawczym i kształcącym przedszkola, środowiska rodzinnego i lokalnej społeczności

Wizja Przedszkola

Przedszkole Publiczne w Kłodawie zgodnie z założeniami wdrożonej reformy systemu edukacji kreuje nowy kształt przedszkola przyjaznego, bezpiecznego, które spełnia oczekiwania rodziców, dzieci i nauczycieli oraz jednoczy ich w osiągnięciu wspólnego celu.

Dzieci wykazujące się:

  • wysokim poziomem motywacji i zaangażowania w zajęciach
  • umiejętnością we współżyciu w grupie i dużym poziomem samodzielności

Nauczyciel posiadający umiejętności metodyczne i meta-umiejętności pozwalający na efektywne i sprawne kierowanie procesem edukacyjnym


Program kształcenia:

  • spełniający wymagania reformy programowej
  • podatny w formach i metodach uczenia się i nauczania
  • umożliwiający indywidualizację kształcenia według zdolności i zainteresowań

Baza technodydaktyczna

  • zgodna z wymaganiami prowadzonych zajęć obszarów edukacyjnych
  • umożliwiająca efektywne nauczanie zbiorowe i indywidualne
  • wyposażona w multimedialne pakiety edukacyjne

Zarządzanie przedszkolem charakteryzuje się:

  • sprawnym i skutecznym gospodarowaniem zasobami, systemami informacji i budżetem. Pozyskiwaniem finansów na doposażenie przedszkola
  • kierowaniem personelem motywując do tworzenia optymalnego środowiska dydaktycznego

Zarządzanie jakością obejmujące funkcjonowanie przedszkolnego systemu jakości pracy



Głównym naszym celem jest wyposażenie przedszkola w umiejętności pozwalające na poznanie rzeczywistości, zrozumienie jej i interpretowanie.